صنعت شرق

فروشگاه اینترنتی صنعت شرق ، جاروبرقی صنعتی، دستگاه واکس کفش ، آبسردکن

صنعت شرق

فروشگاه اینترنتی صنعت شرق ، جاروبرقی صنعتی، دستگاه واکس کفش ، آبسردکن

نکات مهم در خرید تجهیزات فست فود

صنعت غذایی فست فود امروزه بسیار پر رونق و علاقه مندان زیادی پیدا کرده است . مهمترین پیش نیاز در راه اندازی فست فود ، خرید تجهیزات با کیفیت است . پس از مشخص کردن برنامه ی غذایی فست فودتان باید برای خرید تجهیزات لازم اقدام کنید . برای خرید تجهیزات فست فود تولید کننده ها و واسطه های زیادی وجود دارند . قطعا پس از خرید تجهیزات به منظور استفاده بهینه تر ، شما نیاز به خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات دارید و شرکت هایی که به عنوان یک واسطه در این زمینه فعالیت دارند نمی توانند خدمات خوبی ارائه دهند . از این رو تولید کننده ها انتخاب بهتری هستند ، لذا باید دقت کافی در انتخاب تولید کننده ی خوب را داشته باشید . در ادامه نکاتی را در مورد خرید تجهیزات فست فود مطرح خواهیم کرد با ما همراه باشید .

نکات مهم در خرید تجهیزات فست فود

1-  دقت در انتخاب تجهیزات فست فود

در راه اندازی فست فود، داشتن تجربه قبلی یا آگاهی کافی در انتخاب تجهیزات مورد نیاز می باشد. انتخاب تجهیزات فست فود شما براساس با نوع غذا ، تعداد غذا و  ابعاد آشپزخانه و عوامل دیگر  است . و تجهیزاتی مانند فر پیتزا ریلی ، فر صندوقی دستگاه های کباب ترکی،  سرخ کن کنتاکی و سرخ کن سیب زمینی جزء تجهیزات پخت فست فود است . همچین شما برای آماده سازی و نگهداری غذاها نیز به تجهیزاتی مانند تاپینگ پیتزا و ساندویچ ،فریزر میز کاری ، میز دورچین ، خلال کن ، میز کار استیل ، خمیر گیر ، یخچال صنعتی ، گرمخانه شیشه ای ، شوتینگ سیب زمینی و ساندویچ  احتیاج دارید .

بنابراین با توجه به تنوعی که در تجهیزات فست فود وجود دارد حتما از تجربه ی شرکت تولید کننده استفاده کنید و از آن ها مشاوره بگیرید . معمولا شرکت های تولید کننده، تجربه و سابقه ی کافی در این زمینه دارند و می توانند خدمات بهینه ای در زمینه ی کشیدن نقشه ، جانمایی ، طراحی و تولید تجهیزات به شما ارائه دهند  و متناسب با نیازتان  و شرایط محیطی تجهیزات لازم را برای شما تولید کنند .

2-  توجه به کیفیت تجهیزات فست فود

تجهیزات فست فود باید عملکرد بهینه و مناسب داشته باشند برای رسیدن به این هدف قطعا باید تولید کننده از مواد اولیه ی با کیفیت استفاده کند و هم چنین روش ساخت باید با نهایت دقت باشد. کیفیت تجهیزات فست فود به کیفیت مواد اولیه و فرآیند ساخت آن ها بستگی دارد . اکثر دستگاه های فست فود  از استیل استنلس ساخته می شوند .

اینکه از چه نوع و ضخامت ورقی استفاده شود و یا سایر اجزای ساخت مانند قوطی استیل ، المنت ها، چرخ و … از چه نوعی باشند بستگی به دانش، تجربه ، مهارت و همچنین وجدان کاری شرکت تولید کننده دارد . چرا که بسیاری از شرکت های تولید کننده به هر قیمتی می خواهند مشتری جذب کنند ، و محصول ارزانتر و با حداقل کیفیت که کارایی لازم را ندارد، ارائه می کنند .  لذا بهتر است در خرید تجهیزات فسفود کیفیت را اولویت اول و قیمت را اولویت دوم قرار داد . بنابراین توجه کنید ، که قبل از خرید و صرف بودجه تحقیق کنید و آگاهی لازم را در مورد آن کسب کنید .

3-  ظرفیت تولید مناسب تجهیزات فست فود

راندمان محصول  نکته مهم دیگر در مورد تجهیزات فست فود است که باید متناسب با نیاز شما باشد . گاهی اوقات با توجه به فضای آشپزخانه و هدف شما از استفاده ی آن تجهیزات ، نیاز به سفارشی سازی و تولید اختصاصی است . در خرید تجهیزات فسفود حتما به توانایی و دانش شرکت تولید کننده توجه کنید .  

شما باید از تعداد خروجی و به اصطلاح تعداد مشتریان هر نوع غذا در هر وعده  غذایی آگاهی تقریبی داشته باشید . بهتر است ظرفیت خروجی تجهیزات فست فود با هم متفاوت است ، در مورد میزان غذاهایی که باید ارائه کنید تحقیق کنید و یا برحسب تجارب قبلی ، انتخاب صحیحی از تجهیزات با ظرفیت تولید مناسب داشته باشید . می توانید بابت کسب اطمینان بیشتر به کارخانه یا دفتر فروش آن شرکت مراجعه و بازدید حضوری داشته باشید.

قیمت و خدمات پس از فروش تجهیزات فست فود

به صورت کلی قیمت تجهیزات فست فود بستگی به نوع برند ، سایز و خط تولید شما دارد . اگر شما می خواهید فست فود در ابعاد کوچک را راه اندازی کنید ، ابتدا بهتر است با لوازم قیمت پایین تر کار خود را آغاز کنید تا اگر کسب و کار شما سود دهی لازم را نداشت ، دچار ضرر و زیان زیادی نشوید . بهتر است در مورد برند های مختلف لوازم فست فود تحقیق کرده ، و سپس اقدام به خرید تجهیزلت فسفودکنید .

اگر از فروشگاه های معتبر لیست قیمت تهیه کنید و پس از مقایسه قیمت ها اقدام به خرید کنید توجه کنید که با خرید تجهیزات نامناسب کیفیت غذای شما افت خواهد کرد و در این صورت مشتریان خود را از دست خواهید داد ، ضرر زیادی خواهید کرد . بعد از مقایسه قیمت ها، خدمات پس از فروش محصولات را بررسی کنید ، تا درصورت بروز مشکل بتوانید محصول خریداری شده را برگشت و یا تعمیر نمایید .

آیا از تجهیزات کارکرده فست فود هم می توان استفاده کرد ؟

برای راه اندازی رستوران فست فود جدید ، لزوما نیازی به تجهیزات فست فود نو نیست. شما می توانید تجهیزات فست فود کارکرده با کیفیت مورد استفاده را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید . قیمت تجهیزات دست اول ، برای کسانی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند، کمی سنگین است . بنابراین با خرید تجهیزات فست فود کارکرده ، می توانید از همان امکانات اما با قیمت مناسب بهره مند شوید . 

 خرید تجهیزات فست فود از شرکت فست فود شاپ

فست فود شاپ ، با همکاری متخصصان و کارشناسان خود در بخش طراحی و راه اندازی آشپزخانه های صنعتی رستوران و فست فود و کافی شاپ و هتل ها ، آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما می باشد .

این شرکت با تیم فعال و با انگیزه ، کسب و کار خود را توسعه داده و قادر به گسترش روابط تجاری خود با شرکت ها و برند های معتبر دنیا می باشند . تهیه لوازم آشپزخانه صنعتی را به ما بسپارید . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

تولید فیلتر هوای مزدا 3 در منزل

اگر قصد تهیه و تولید فیلتر هوای خودروی مزدا 3 در منزل را دارید بهتر است با خواندن این مطلب با ما همراه شوید تا هر چه لازم است را بیابید و یک راه درآمدی بسیار عالی برای خود و اطرفیانتان در منزل ایجاد کنید . فیلتر هوای مزدا 3 ساخت شرکت سام صنعت قومس با بالاترین کیفیت و دارای استاندارد ایران می باشد ، این فیلتر هوا برای تمامی مدل های خودرو مزدا 3 مناسب است.

همانطور که بارها گفته شده است فیلتر هوا مانند دیگر اجزای موتور از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و نقش فیلتراسیون هوا در خودرو را برعهده دارد . 

چیزی که این روزها به وفور با آن مواجه هستیم فیلتر هوای تقلبی در بازار است . فیلتر هوا غیراستاندارد مزدا 3 با قیمت پایین نیز از این بازار جدا نبوده و به شدت در بازار یافت می شود.این موضوع تا جایی پیش رفته است که رئیس اتحادیه لاستیک، روغن و فیلترهوا در گزارشی اعلام نموده است که 45 درصد فیلترهوای موجود در بازار غیراستاندارد است. بنابراین در هنگام خرید فیلتر هوا حتما به اصالت ساخت آن و دارا بودن استانداردهای لازم توجه نمایید.

همه چیز درباره خودرو مزدا 3

خودرو

نام خودرو مزدا 3
کشور سازنده
ژاپن
سال (طراحی) 2010

مشخصات فنی

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 2000 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 145 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 187 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
شتاب 0 تا 100 9?2 ثانیه
حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت
وزن 1340 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4580 طول – 1755 عرض – 1470 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2639 میلیمتر

فیلتر هوا مزدا 3

موتور خودرو برای تامین نیروی لازم برای حرکت به هوای کافی و تمیز نیاز دارد. تمامی خودرو ها برای جلو گیری از ورود گرد و غبار به داخل محفظه ی احتراق موتور نیاز به یک فیلتر استاندارد دارند.

فیلتر هوا که اکثر از جنس کاغذ سلولزی آغشته به رزین تولید می شود، ذرات گرد و خاک بزرگتر از 6 میکرون را جذب می کند. همچنین از عبور 90 درصد ذرات کمتر از 2 میکرون نیز به داخل محفظه احتراق خودرو نیز جلو گیری می کنند. البته فراموش نشود که این کیفیت هم به جنس قسمت اصلی فیلتر و هم به کیفیت ساخت آن بستگی دارد.

 بدون فیلتر هوا مقدار زیادی از الاینده ها وارد موتور می شوند و باعث خرابی سوپاپ ها رینگ پیستون و بدنه داخل سیلندر می شود. فیلتر هوا خودرو مزدا 3 تولید شده توسط شرکت سام صنعت قومس با مواد خالص و ترکیب استاندارد می‌باشد. تولید تمامی فیلترها بصورت اتوماتیک با دستگاه تزریق CNC و با مواد PU درجه 1 تولید می‌گردد.

زمان تعویض فیلتر هوا مزدا 3

زمان تعویض فیلتر هوای در خودرو های مزدا به عواملی مانند نوع خودرو – نحوه رانندگی – شرایط آب و هوایی بستگی دارد که به طور تقریبی می توان بین 7000 تا 10000 کیلومتر را پیشنهاد داد. کیفیت فیلتر هوا علاوه بر تاثیر بر شتاب و مصرف سوخت بر طول عمر روغن موتور نیز تاثیر گذار است. فیلتر ساخته شده توسط شرکت سام صنعت قومس دارای بهترین کیفیت ظاهری و متریال ساخت می باشد.

نحوه ی بازبینی فیلتر هوا مزدا 3 :

  • ابتدا درپوش فیلتر را باز نمایید. برای برخی خودروها این درپوش با پیچ و برخی دیگر با گیره محکم شده است.
  • فیلتر هوا را خارج نموده و در مقابل نور به آن نگاه کنید.
  • اگر نور کمی از آن عبور می کرد، زمان تعویض فیلتر هوا فرا رسیده است.
  • اگر فرصت تعویض ندارید با تکان دادن یا جارو کردن فیلتر هوا می توانید کمی بیشتر از آن استفاده کنید.
  • دقت داشته باشید که شستشوی فیلتر هوا باعث نابودی آن خواهد شد.

 تولید فیلتر هوا مزدا 3 در منزل

 شرکت سام صنعت قومس، تولید کننده دستگاه فیلتر هوا در سطح کشور همیشه سعی نموده است که محصولات با کیفیت بسیار بالایی را تولید کند. اگر قصد دارید فیلتر هوا خودرو مزدا 3 را در منزل را دارید، شما می توانید این دستگاه ها را از شرکت ما تهیه کنید و به تولید فیلتر هوا بپردازید. علاوه بر دستگاه ها مواد اولیه مختلفی برای تولید فیلتر هوا خودرو مزدا 3 مورد نیاز می باشد، که عبارتند از مواد پلی یورتان، کاغذ فیلتر هوا، چسب فیلتر هوا حرارتی، توری پراید فلزی و …

به صورت کلی تولید فیلتر هوا خودرو مزدا 3 در منزل به دو روش دستی و استفاده از دستگاه های مختلف صورت می گیرد. در ساخت تولید فیلتر هوا مواد اولیه، طبق فرمول خاصی با هم ترکیب و با میکسر صنعتی دستی، مخلوط می شوند و در قسمت مواد ریز قالب های پلاستیکی ریخته می شوند و بعد از گذشت چند دقیقه تبدیل به فیلتر هوا می شود.

ساخت فیلتر هوا خودرو مزدا 3 با بازدهی بالا و استاندارهای لازم

سعی کنید در ساخت فیلتر هوا خودرو مزدا 3 ویژگی های یک فیلتر هوای خوب و دارای استانداردهای لازم را در نظر بگیرید. از ویژگی های فیلترهای با بازدهی بالا این است که توانایی جذب ذرات تا 3/. میکرون را دارند و بازده آن‌ها بین 30 تا 98 درصد بر مبنای معیار سنجش نقطه‌ای گرد و غبار است.

به طور کلی یک فیلتر هوای استاندارد دارای ویژگی های زیر است:

  • از مواد مرغوب و با کیفیت ساخته شده است.
  •  مقدار کافی مواد اولیه در تولید فیلتر هوا به کار رفته باشد، (وزن مواد مصرفی از حد مجاز کمتر نباید باشد.)
  •  از کاغذ چین خورده کافی، فلز با قطر مناسب و درصد بالای مواد پلی اوتان باید برخوردار باشند.
  • نظارت دقیق بر تولید و بسته بودن همه ی درزهای کاغذ به طوری که هوا فقط از محل معین وارد و خارج شود و نیز وجود حباب در مواد پلی اورتان وجود نداشته باشد که این امر به فیلتر ها ظاهری زیبا می دهد.

در شرکت سام صنعت قومس بهره برداری با هدف خدمت رسانی به صاحبان صنایع، کارخانجات، آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی، تولید فیلترهوا ، تامین مواد، نصب و راه اندازی، فیلترهوا، نگهداری و تعمیرات پروژه‌های صنعتی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تولید فیلتر هوا با ما تماس بگیرید.

پتینه کاری چیست؟

پتینه کاری هنری است که در تمامی مراحل، کار با دست انجام می گیرد و احتیاج چندانی به ابزارهای خاص ندارد. بطوریکه هیچ دستگاه یا ابزار ماشینی در ساخت و پرداخت و انجام آن دخیل نیست . بنابر این، هر فردی با مطالعه، تمرین و پشتکار و البته شناخت ماهیت و خواص رنگ و مواد و در نهایت خلاقیت می تواند به تنهایی ، و بدون نیاز به داشتن مدرس این هنر جذاب و دوست داشتنی را فرا گیرد.

لازم به ذکر است که هر فردی با توجه به گرایشات ، ویژگی هایشخصی و روحیات خاص خویش برخوردی متفاوت با دنیای رنگ و بافت دارد. بنابراین طبیعی است که شیوه کار و نحوه انجام نیز با توجه به همین علایق متفاوت می باشد. برای مثال برخی افراد میل و گرایش خاصی را به سطوح صیقلی دارند و برخی علاقه مند به ایجاد بافت های زبر و ضخیم می باشند. یا برخی رنگ های گرم را دوست دارند و برخی رنگ های خاموش و برخی علاقه مند به سبک های کلاسیک و قدیمی هستند و برخی سبک های مدرن را می پسندند.

پتینه کاری چیست؟

واژه پتینه در کتاب فرهنگ هنرهای تجسمی بدین گونه آمده است: بافت و رنگ یا جرمی که بر اثر گذشت زمان و به مرور اکسید شده و عوامل طبیعی روی شی اثر گذاشته و باعث تغییر رنگ و ایجاد بافت (تخریب جنس) و ایجاد زنگار شده باشد.

برای مثال: زنگار مفرغ به رنگ سبز و زنگار آهن به رنگ اُخرا می باشد. امروزه در تعریف این هنر این گونه گفته شده: رنگ کردن با مواد و انواع رنگ ها و زیر ساخت های مختلف و استفاده از تمامی وسایلی که در طراحی داخلی بکار می رود. که هدف آن ایجاد تنوع رنگی یا کهنه کاری شیء مورد نظر است به عبارت دیگر، هر جسمی را که بتوان با ایجاد بافت و ابکار گیری رنگ ، نمایی کهنه و فرسوده شده و یا اکسید شده در آن ایجاد نمود پتینه کاری نامیده می شود.

در واقع پتینه هنر نشان دادن فرسودگی ، خوردگی و کهنه گی بافت و رنگ اشیاء ساخته شده (مجسمه، کوزه، ظروف، قاب عکس، ....) و حتی فرم های مدرن می باشد.

دوره تابلوهای دکوراتیو و پتینه در گرگان

مدرسه معماری داخلی آرت کانر برگزارکننده دوره تابلو های دکوراتیو و پتینه می باشد. این موسسه تلاش دارد که جامعترین آموزش ها را به صورت کاربردی و مفید به دانشجویان خود بیاموزد که آنها بتوانند به راحتی در گروه های طراحی شرکت ها و تولیدی های مختلف استخدام و فعالیت کنند.

برگزاری دوره تابلو های دکوراتیو و پتینه

یکی از دوره هایی که علاوه بر جذابیت زیاد، امکان کار در آن زیاد به چشم می خورد دوره تابلوهای دکوراتیو و پتینه است. مدرسه معماری داخلی آرت کانر با برگزاری این دورهبه افرادی که این دوره را به صورت کامل و موفق بگذرانند و نمونه کار نهایی قابل قبول به اساتید دوره ارائه دهند، پس از پایان دوره، مدرک معتبر از وزارت علوم ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

گذراندن دوره تابلوهای دکوراتیو و پتینه توسط مدرسه معماری ارت کانر باعث می شود تا افراد علاقمند به این حوزه به اشراف و تسلط کافی در این زمینه دست یابند و انواع راه حل و تکنیک های پتینه را بشناسند . مدرسه معماری آرت کانر با برگزاری گارگاه های آموزشی حضوری یا آنلاین و محصولات آموزشی به شما کمک میکنیم تا در حوزه تخصصی خود بی رقیب باشید.

طراحی سایت فروشگاهی در نور

طراحی سایت فروشگاهی در نور : آیا شما بین راه اندازی یک فروشگاهی فیزیکی و یک فروشگاه اینترنتی گیر کرده اید؟ آیا نمی توانید هنوز تصمیم بگیرید که برای فروشگاه فیزیکی و محصولات خود یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید؟ ما در سورنا به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. بنابراین ما در این مقاله به تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی می پردازیم. اگر می خواهید تجارت خود را با آرامش خاطر شروع کنید که قطعا انتخاب با شما خواهد بود ، فقط لطفا بعد از خواندن این مقاله تصمیم بگیرید که آیا مایل به طراحی سایت فروشگاهی هستید یا نه:

 

مزایای فروشگاه های آنلاین در مقابل فروشگاه های فیزیکی

به طور کلی ، فروشگاه های آنلاین نسبت به مغازه ها هزینه بسیار کمتری برای راه‌اندازی و فعالیت دارند. البته هزینه های دیگری هم وجود دارد: میزبانی وب سایت ، ثبت دامنه وب ، بازاریابی دیجیتال و هزینه پلتفرم (در صورت فروش از طریق یک پلتفرم مانند Shopify یا Etsy). همچنین ممکن است شما نیاز داشته باشید از مواردی مانند توسعه وب سایت ، ایجاد مارک ، استراتژی بازاریابی ، عکاسی و نوشتن نسخه برون سپاری کنید.

در سایت فروشگاهی صفحه کلید نماد چرخ دستی خرید است . بازار خرده فروشی آنلاین کاملاً رونق دارد. در واقع ، تقریباً بیش از نیمی از مصرف کنندگان  در انگلستان ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید کنند (منبع: Empathy.co ، 2018) و مطمئناً نمی توانیم آنها را مقصر بدانیم. در زندگی شلوغ و مدرن ما ، خرید آنلاین یک تجمل واقعی است. اگر چیزی وجود داشته باشد ، احتمالاً می توانید آن را بصورت آنلاین بخرید و مستقیماً به درب خود تحویل دهید.

طبق گفته شرکت RetailMeNot ، فروش از طریق اینترنت چیزی جز رشد ندارد. اگر رشد اروپا حدود 20? باشد ، طبق اعلام کمیسیون ملی بازارها و رقابت ، اسپانیا از این عدد فراتر می رود. در سه ماهه اول سال 2016 ، فروش از طریق تجارت الکترونیکی نسبت به سال گذشته حدود 22 درصد افزایش یافته است. میخواهی بدانید چرا؟

دلایل را برای شما بیان خواهیم کرد.

1. فروشگاه شما برای جهانیان همیشه باز است

یکی از مهمترین مزایای داشتن یک تجارت آنلاین این است که موانع جسمی را برطرف می کنید. مشتری شما به تعداد افرادی که از خیابان شما عبور می کنند یا تعداد بروشورهایی که به صندوق های پستی تحویل داده اید بستگی ندارد. شما با طراحی سایت فروشگاهی از طریق اینترنت می توانید به دنیا محصول خود را بفروشید.

2. هر روز مشتریان جدیدی خواهید داشت

آیا تاکنون مسافرت کرده اید و آرزو کرده اید که مغازه ای باورنکردنی که کشف کرده اید در شهر شما باشد؟

فقط با یک تجارت محلی می توانید مشتریانی را که به فروشگاه شما می آیند جذب کنید. با اینترنت ، مهم نیست که مشتریان در کجا قرار دارند ، فقط مهم است که محصول شما چقدر خوب باشد.

3. گزینه های فروش جدید

طراحی سایت فروشگاهی یک گزینه جذاب برای شروع یک تجارت جدید و برای کسانی است که در حال حاضر یک شرکت تأسیس کرده اند.

اگر یک مغازه دارید ، سایت فروشگاهی به شما امکان می دهد خطوط جدیدی از محصولات را باز کرده و جریان های درآمد خود را متنوع کنید بدون اینکه سرمایه گذاری بزرگی انجام دهید. به یاد داشته باشید که نکته اصلی پیدا کردن ارائه دهنده خوب است.

4. شما در سایت فروشگاهی هزینه های پایین تری دارید

در اینجا شکی نیست ، هزینه های افتتاح یک فروشگاه آنلاین بسیار کمتر از آن است که اگر مجبور به باز کردن یک تجارت محلی هستید.

5. بدون برنامه نیستید

یکی از مهمترین معایب فروشگاه های فیزیکی در مقابل تجارت الکترونیکی این است.هیچ تعطیلات یا اوقات تعطیلی ندارید ، تجارت شما 365 روز در سال ، 24 ساعت شبانه روز کار می کند.

6. سرریزهای کم در طراحی سایت فروشگاه آنلاین

اگر محصول شما به بازار کاملاً جدید است یا اولین بار در خرده فروشی است ، شروع به صورت آنلاین روشی عالی برای انجام برخی معاملات آزمایشی در یک محیط نسبتاً کم فشار است.

7. از لحاظ جغرافیایی محدود نیست

یک فروشگاه فیزیکی که به صورت آنلاین نمی فروشد ، از نظر جغرافیایی بسیار محدود است. حتی اگر آنها یک محصول بسیار مطلوب و بودجه بازاریابی زیادی داشته باشند ، آنها هنوز هم افراد را در شعاع فیزیکی خاصی جذب می کنند. با این حال ، شرکت هایی که به صورت آنلاین تجارت می کنند می توانند از فروش تا آنجا که دوست دارند یک منطقه جغرافیایی گسترده استفاده کنند - رسیدن به کشور یا حتی در سطح جهانی!

8. فروشگاه آنلاین شما 24 ساعت باز است

اکثر فروشگاه های آنلاین شامل سفارشات و پردازش پرداخت کاملاً خودکار هستند و این امکان را برای شما فراهم می آورد که مشتریان در صورت مناسب بودن آنها اقدام به خرید کنند. خرید آنلاین بهترین راحتی برای خرده فروشان و مشتریان است. مشتریان می توانند هر وقت دوست دارند ، مرور و خرید کنند ، و مالک کسب و کار لزوماً برای پردازش خریدها بلافاصله همه چیز را رها نمی کند (همانطور که باید با مشتری حضور فیزیکی داشته باشد). نه شما و نه مشتری متعهد به تعیین ساعت کار نیستید - یا محدود شده است.

به هر حال ، تحقیقات انجام شده توسط هفته خرده فروشی درمانی در سال 2017 بیان داشت که دوشنبه ها محبوب ترین روزها برای خرید آنلاین هستند مخصوصا در ساعت های حدود 1 و 8 عصر.

9. به روزرسانی ها و پیشنهادات انعطاف پذیر

یک فروشگاه آنلاین می تواند به صورت دلخواه و بدون هیچ هزینه ای بروزرسانی شود. مواردی مانند اضافه کردن خطوط جدید محصول ، سازماندهی مجدد فروشگاه شما یا تنظیم فروش می تواند بلافاصله عملی شود.

فروشگاه آنلاین را با یک فروشگاه فیزیکی مقایسه کنید که احتمالاً مجبور هستید از قبل برای انتشار محصولات جدید و رویدادهای فروش برنامه ریزی کنید. تهیه منابع چاپی داخل فروشگاه ، تهیه اتاق در کف مغازه برای ارائه کالاهای جدید یا تخفیفان و تبلیغات در نشریات محلی. اما فروشگاه آنلاین اصلا این دردسر ها را ندارد.

10. دسترسی به تجزیه و تحلیل فروش و مشتری ها در طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاه های آنلاین (و در واقع بیشتر وب سایت ها) شما را قادر می سازد به تعداد زیادی از اطلاعات استفاده مانند:

وب سایت شما در چه ساعات روز / هفته / ماه محبوب ترین است
بازدیدهای شما از کجا انجام می شود (به عنوان مثال ، جستجو ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات پولی و غیره)
از لحاظ جغرافیایی جایی که سایت شما محبوب ترین است
کدام محصولات و صفحات محبوب ترین هستند
چه ساعاتی از روز / هفته / ماه بیشترین سوالات / سفارشات را دریافت می کنید
… و خیلی بیشتر!

قابل درک است که از این اطلاعات می تواند برای تقویت استراتژی بازاریابی شما استفاده شود ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا افراد با سلیقه ها و عادات مشابه را با کارایی بیشتری هدف قرار دهید. ابزارهای رایگان مانند Google Analytics برای هر شرکتی که دارای وب سایت است ، ارزشمند است

11. شما می توانید خیلی چیزها و خدمات را آنلاین بفروشید!

صرف نظر از پیشنهاد شما و مخاطبان خود ، می توانید بصورت آنلاین بفروشید. این که آیا شما محصولات فیزیکی ، کتابهای الکترونیکی ، دوره ها ، خدمات یا مشاوره را می فروشید ، به شکلی وجود دارد که بتوانید سفارشات و پرداختها را بصورت الکترونیکی پردازش کنید (حتی اگر نیاز به ارائه خدمات جسمی داشته باشید که به فروش می رسد).

و اگر چیزی را می فروشید که می تواند بصورت خودکار و دیجیتالی مانند کتاب الکترونیکی یا دوره آنلاین تحویل داده شود ، می توانید آن را برای کار در پس زمینه با حداقل ورودی بگذارید!

12. محصولات جدید و خاص خود را راحت تر بفروشید

اگر محصول شما به نوعی غیر متعارف است ، فروش آنلاین ممکن است موثرترین روش برای انجام کار باشد. هنگامی که افراد به دنبال چیز غیر معمول یا خاص هستند فقط آن را به صورت آنلاین می توانند بفروشند

13. صرف بازاریابی کارآمد

مطمئناً تکیه بر تبلیغات دیجیتال می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات چاپی باشد. تبلیغات با هر کلیک ، به جای تکیه بر تبلیغات فیزیکی کمتر هدفمند مانند تراکت یا قرار دادن آگهی در یک روزنامه، در حدود هدف قرار دادن مشتریان بالقوه اثبات شده به صورت آنلاین است. همچنین می توانید مستقیماً نتیجه مستقیم یک کار چاپی مانند کار کردن با ROI خود را سخت تر کنید. با این حال ، مبارزات PPC کاملاً دیجیتالی است و به شما دسترسی زیادی به داده های استفاده را می دهد.

مشروط بر اینکه شما یک لیست مشترک مشترک با ایمیل GDPR داشته باشید ، می توانید از طریق ابزاری مانند MailChimp ایمیل های بازاریابی انبوه را به راحتی و ارزان ارسال کنید. ارسال ایمیل انبوه به 1000 گیرنده به مراتب ارزان تر از ارسال 1000 پیام بازاریابی از طریق پست است. بازاریابی ایمیل شما را قادر می سازد داده های استفاده را نیز تجزیه و تحلیل کنید (مانند نرخ باز و کلیک).

 

14. هیچکدام از دردسرهای موجود در مواجهه با مشتری را نخواهید داشت

بهره برداری از اماکن عمومی می تواند در بهترین زمان ها مشکل باشد. نه تنها باید بهترین تجربه ای خوشایند و خوش بینانه برای بازدید کنندگان ایجاد کنید ، بلکه باید برای سرگردانی های بالقوه ، مغازه داران و حتی خشونت های احتمالی نیز آماده شوید. موضوع بهداشت و ایمنی مشتری نیز باید در نظر گرفته شود.

با این حال ، هنگامی که شما مشاغل کاملاً آنلاین را اداره می کنید ، مکان شما می تواند کاملاً محدود به عموم مردم باشد. به طور طبیعی ، شما هنوز هم باید برای هر پرسنلی محیطی امن و پذیرایی فراهم کنید ، اما نگرانی هایی که با نقش ها و محل های عمومی روبروست ، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

15 . راحت تر خرید می کنید و میفروشید

تجارت الکترونیک برای بسیاری از افراد در جهان به دلیل سهولت و راحتی ، به یکی از راههای ارجح خرید تبدیل می شود زیرا آنها از طریق اینترنت خود لذت می برند. به آنها مجاز است در هر ساعت از شبانه روز محصولات یا خدمات خود را از خانه خریداری کنند.

بهترین چیز در مورد آن خرید گزینه هایی است که سریع ، راحت و کاربر پسند با امکان انتقال وجوه به صورت آنلاین باشد. با توجه به راحتی آن ، مصرف کنندگان می توانند با جستجوی محصولات خود به راحتی و خرید آنلاین ، مقدار زیادی از وقت و همچنین پول خود را پس انداز کنند.

16 . کاتالوگ محصولات خود را آنلاین ارائه دهید

مصرف کنندگان همچنین می توانند توضیحات و جزئیات را از کاتالوگ محصولات آنلاین دریافت کنند.از طریق اطلاعات ، مشتریان و چشم اندازهای شما تصمیم می گیرند محصولات شما را خریداری کنند یا خیر.

17 . جذب مشتریان جدید با دید موتور جستجو

همانطور که همه ما می دانیم که خرده فروشی کالاهای فیزیکی با نام تجاری و روابط اداره می شود. اما ، خرده فروشی آنلاین نیز با ترافیکی که از موتورهای جستجو حاصل می شود ارزیابی می شود. برای مشتریان ، پیروی از پیوندی در نتایج موتور جستجو و فرود در وب سایت تجارت الکترونیکی که هرگز از آنها نشنیده اید ، بسیار مرسوم است.

18. اطلاعات گارانتی شرکت

مهم نیست که آیا شما به دنبال انتخاب اطلاعات گارانتی همراه با توضیحات محصول و داده های اطلاعاتی یا تهیه آن از طریق سبد خرید تجارت الکترونیک هستید ، لازم است اطمینان حاصل کنید که مشتریان باید از شرایط و ضوابط مهمی که با خرید آنها در ارتباط است آگاه باشند.

19 . کاهش هزینه های مدیریت موجودی

با فروشگاه آنلاین، تأمین کنندگان می توانند هزینه های مدیریت موجودی کالاهای خود را کاهش دهند تا بتوانند با استفاده از سیستم مدیریت مبتنی بر وب ، مدیریت موجودی را خودکار کنند. بطور غیر مستقیم ، آنها می توانند هزینه های عملیاتی خود را پس انداز کنند.

20. به علایق و عادت مشتریان دست می یابید

بهترین کار این است که خرده فروشان تجارت الکترونیکی می توانند به راحتی توجه عادتها و علایق خرید مصرف کنندگان را نسبت به خدمات و محصولات ارائه شده خود به نیازهای مصرف کنندگان داشته باشند. با تأمین نیازهای مداوم آنها ، می توانید رابطه مداوم خود را با آنها بهبود بخشید و روابط طولانی مدت برقرار کنید.

 

21. صلاحیت فروش آنلاین را کسب کرده اید

برای معاملات تجاری مؤثر ، تجارت الکترونیکی روشی کارآمد و شایسته است. هزینه راه اندازی در مقایسه با گسترش مشاغل خود با مکان های فیزیکی بسیار کم است. برای راه اندازی یک تجارت آنلاین نسبت به فروشگاه فیزیکی ، و مجوزهای بسیار کمی لازم است. شما می توانید با استفاده از کارمندان کمتری برای انجام کارهایی مانند صورتحساب مشتریان ، مدیریت موجودی و موارد دیگر ، درآمد زیادی را پس انداز کنید.

22. به مشتریان عزیز اجازه دهید محصولات شما را بفروشند:

با بررسی های بسیاری از مشتریان و رتبه بندی محصولات ، می توانید فروش خود را به راحتی افزایش دهید زیرا مشتریان جدید دریافتند محصولات شما خوب و کارآمد هستند. اطمینان حاصل کنید که شما توصیفات ، بررسی ها و رتبه بندی محصولات خود را ذکر کرده اید ، زیرا این موارد می تواند به مشتریان جدید شما در خرید محصولات شما کمک کند.

23. فروش محصولات در سراسر جهان:

اگر در حال کار کردن یک فروشگاه فیزیکی هستید ، این محدودیت در محدوده جغرافیایی شما امکان پذیر خواهد بود ، اما با داشتن یک وب سایت تجارت الکترونیکی ، می توانید محصولات و خدمات خود را در سراسر جهان به فروش برسانید. کل دنیا زمین بازی شماست ، جایی که شما می توانید طیف وسیعی از محصولات خود را بدون محدودیت جغرافیایی بفروشید. علاوه بر این ، محدودیت باقی مانده از جغرافیا توسط تجارت الکترونیکی که به عنوان تجارت سیار نیز شناخته می شود ، حل شده است.

24. فروشگاه آنلاین اقتصادی تر است

اکنون ، دیگر لازم نیست که پول خود را در فروشگاه فیزیکی ، بیمه یا زیرساخت ها سرمایه گذاری کنید ، زیرا ایده ای خارق العاده ، محصولات بی نظیر و وب سایت با طراحی مناسب برای دستیابی به مشتریان گرانبهای شما برای فروش محصولات و خدمات شما است. می توان گفت که این امر تجارت الکترونیکی را بسیار اقتصادی تر و معقول تر می کند.

25. افزایش آگاهی از برند با طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی می تواند در جذب مشتری جدید کمک کند ، بنابراین برای مشاغل تجارت الکترونیکی برای تقویت آگاهی از برند خود در بازار مفید خواهد بود. ایجاد صفحاتی که می توانند توسط خزنده های موتورهای جستجو نمایه شوند یکی از بهترین راه ها برای بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت شما و افزایش مخاطبان هدف در سایت شما است.

26. کاهش هزینه ها با طراحی سایت فروشگاهی

یکی از موارد مثبت در مورد فروش آنلاین این است که می توانید هزینه های تجارت خود را کاهش دهید.

در زیر برخی از هزینه هایی که با انتخاب تجارت الکترونیک می توانید کاهش دهید:

هزینه تبلیغات و بازاریابی: اگر تجارت الکترونیک را انتخاب می کنید ، لازم نیست پول خود را صرف تبلیغات و بازاریابی کنید. با این حال ، ترافیک موتورهای جستجوگرهای وگل ، ترافیک رسانه های اجتماعی و پرداخت به ازای هر کلیک برخی از کانال های تبلیغاتی هستند که مقرون به صرفه هستند.

پرسنل: اتوماسیون کاملی از چک ، صورتحساب ، مدیریت موجودی ، پرداخت و نوع دیگر هزینه های عملیاتی ، تعداد کل کارمندان مورد نیاز برای انجام تجارت الکترونیکی خود را پایین می آورد.

هزینه سفر را از بین ببرید: اکنون ، مشتریان برای رسیدن به فروشگاه های مورد نظر خود مجبور نیستند مسافت های طولانی را طی کنند زیرا سایت های فروشگاهی به آنها امکان می دهد در هر زمان و بدون مسافرت از فروشگاه الکترونیکی بازدید کنند. با چند کلیک ماوس ، مشتریان می توانند خرید خود را انجام دهند و تجربه خرید فوق العاده ای داشته باشند.

 

چرا فروش آنلاین بسیار محبوب است؟ چگونه یک وب سایت فروشگاهی می تواند فروش شما را افزایش دهد؟

با افزایش نیاز صنعت تجارت الکترونیک ، هر تاجر به دنبال ایجاد فروشگاه اینترنتی است که بتواند طیف وسیعی از محصولات و خدمات خود را بفروشد. با انتخاب تجارت الکترونیک می توانید مزایای زیادی کسب کنید زیرا دامنه گسترده ای از مزایا را به خرده فروشان و بازرگانان می دهد.

تجارت الکترونیکی همچنین به عنوان تجارت الکترونیکی نیز شناخته می شود که شامل خرید و فروش محصولات یا خدمات از طریق سیستم های الکترونیکی مانند شبکه های رایانه ای و اینترنت می باشد. در این دنیای مدرن فناوری ، تجارت الکترونیک برای بسیاری از مشاغل به گزینه ای بسیار مهم تبدیل شده است زیرا شرکت های زیادی وجود دارند که علاقه مند به توسعه فروشگاه های آنلاین خود هستند.

با افزایش تقاضا برای خرید آنلاین ، بیشتر و بیشتر مشاغل در حال حرکت به سمت فروشگاه الکترونیکی هستند. در ایالات متحده ، بیش از 60? مردم به راحتی در خانه خود کالاهای آنلاین خریداری می کنند و این رقم دائما در حال افزایش است. با در نظر گرفتن این درصد ، می توان گفت که تجارت الکترونیکی به دلیل طیف کاملی از مزایایی که هر صنعت عمودی می تواند از آن برخوردار باشد ، به طرز چشمگیری در حال گسترش است.

امروزه تجارت الکترونیکی روش کاری شرکت ها را متحول کرده است. اکنون ، مصرف کنندگان می توانند تقریباً هر چیزی را به صورت آنلاین و 24 ساعته خریداری کنند و یک تجربه خرید نهایی را کسب کنند

هرچه می خواهید بفروشید ، اگر امروز وب سایت ندارید بهتر است عجله کنید! مشتریان بالقوه همیشه در جستجوی آنچه به صورت آنلاین ارائه می دهند هستند ، و بدون داشتن وب سایت ، ممکن است شما آنها را به سمت رقبای خود هدایت کنید.

اما صرف نظر از آنچه می خواهید تجارت خود به صورت آنلاین انجام دهد ، شرکت طراحی سایت سورنا می تواند به رویای شما را به واقعیت تبدیل کند. خدمات جامع توسعه وب سایت ما از مشاغل متفاوت دقیقاً مانند شما در تمام کشور پشتیبانی می کند تا به صورت آنلاین هم بفروشید و هم سود کنید.

اگر در حال حاضر یک وب سایت فروشگاهی دارید اما احساس می کنید به خوبی پیشرفت نکرده اید بهتر کار بهینه سازی و سئو سایت و همچنین بازاریابی آن را به ما بسپارید ما شما را به همه جهان معرفی میکنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرکت سورنا با ما تماس بگیرید

فوم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

فوم چیست و چه کاربردهایی دارد؟ فوم یک اصطلاح انگلیسی است که به طور کلی به ماده ای که در آن پراکندگی گاز در مایعات و یا جامدات وجود دارد اطلاق می شود. حالتی که پراکندگی گاز در مایعات وجود دارد در زبان فارسی به عنوان کف شناخته می شود. ولی در حالتی که پراکندگی گاز در جامد وجود دارد در زبان فارسی از همان اصطلاح فوم بهره برده می شود. فوم های جامد دسته وسیعی از مواد هستند که به علت خواص خاص خود امروزه در دنیا کاربرد فراوان دارند ،به طوری که امروزه از صنعت هوا و فضا و خودروسازی تا مهدهای کودک این دسته از مواد دیده می شود. شاید کمتر روزی باشد که با فوم ها سرکار نداشته باشیم.

کاربرد فوم

زمانی که خواب هستیم، تشکی که موجب آرامش و راحتی ما می شود از فوم ها ساخته شده است ( بسته به نوع تشک می تواند این فوم شامل مواردی نظیر فوم پلی اتیلن ، فوم پلی استایرن ، فوم ریباند ، فوم پلی یورتان و یا فوم مموری باشد). زمانی که به سراغ یخچال می رویم لایه داخلی زیر بدنه یخچال معمولا یک لایه فومی به منظور عایق نمودن یخچال است). زمانی که بر روی صندلی و یا کاناپه روبروی تلویزیون نشسته ایم لایه زیر مبل معمولا فوم پلی یورتان است.

هنگامی که سوار خودرو می شویم قسمت های مختلف آن را فوم تشکیل داده است. کلیه صندلی های خودرو از فوم پلی یورتان ساخته می شوند. عایق های بین در و رو دری برای جلوگیری از انتقال صدا و حرارت و برودت از داخل و بیرون فوم ها می باشند . در بسیاری از خودروها قسمت هایی از صندق عقب که برای نگهداری وسایلی نظیر جعبه آچار و زاپاس استفاده می شود معمولا فوم ها هستند. حتی زمانی که در حال گوش دادان به موسیقی و یا رادیو هستید باید بدانید احتمال دارد فوم ها در شنیدن با کیفیت صدای موسیقی و یا رادیو موثر بوده اند. چرا که امروزه در بسیاری از استدیو های دنیا برای حذف فرکانس های مزاحم و بهبود کیفیت صدا در محیط استودیو ، از فوم آکوستیک ( فوم شانه تخم مرغی ، فوم هرمی و… ) استفاده می شود.

احتمال بسیار زیاد ساختمانی که در آن سکونت دارید هم فوم ها در آن به کار رفته اند . در بسیاری از ساختمان ها برای سقف ها از بلوک سقفی یونولیت استفاده می شود. عایق لوله ها معمولا فوم ها هستند. حتی فوم ها احتمال دارد در دیوارها نیز به کار برده شده باشند تا فضا در برابر حرارت ، برودت و حتی صدا عایق شوند. زمانی که بسته بندی یک محصول را باز می نماید معمولا داخل بسته فوم ها را مشاهده می نماید. این فوم ها بوده اند که باعث شده اند این محصول از کارخانه تا منزل یا دفتر شما سالم برسد ( فوم ها یک ضربه گیر بسیار کاربردی هستند).حتی اگر همین الان روبروی کامپیوتر رومیزی خود نشسته اید و زیر ماوس کامپیوتر شما پد مخصوص ماوس است آن لایه نیز از فوم ساخته شده است.

انواع فوم

1. فوم پلی استایرن انبساطی ( یونولیت )

یونولیت یکی از انواع فوم است که با نام پلاستوفوم و گاهی آکاسیف نیز شناخته می شود. پلی استایرن انبساطی از محصولات پلی مری است که با فرآیند پخت اولیه  ( معمولا بادگرم) و پخت اصلی ( پخت با بخار آب) تبدیل به ورق فوم می شود. یونولیت دارای ساختار سلول بسته می باشد و در ساختمان سازی ( به عنوان بلوک سقفی ، در درز انقطاع ساختمان ، در عایق زیر گرمایش از کف و…) ، ساخت دکور و ماکت ، ساخت یخچال های صنعتی ( یونولیت یک عایق فوق العاده برای سرماست)، ضنایع بسته بندی و حتی در صنایع خودروسازی کاربرد دارد.

2. فوم پلی اتیلن ( پلی فوم )

فوم پلی اتیلن یکی از انواع فوم است که در صنایغی نظیر مبلمان ، بسته بندی ، عایق سازی حرارتی و عایق سازی صوتی کاربرد فراوان دارد. این محصول معمولا تا 3 سانتی متر به صورت فوم رولی عرضه می گردد و از 4 سانتی متر به بالا به صورت ورق فوم در بازار موجود است. معمولا انواع ورق فوم ( 4 سانتی متر به بالا ) در ساخت تشک کاربرد دارد. انواع 5 میل تا 2 سانتی متر فوم پلی اتیلن به منظور بسته بندی کالا ها قابل استفاده می باشد. همچنین به منظور عایق سازی حرارتی کف از انواع 1 تا 2 سانتی متر این فوم استفاده می شود و برای زیر سازی آکوستیکی از ضخامت های 2 تا 4 سانتی متر استفاده می نمایند. همچنین از این نوع فوم در تولید عایق های لوله ای نیز استفاده می نمایند . استفاده از پلی فوم لوله ای در افزایش بهره وری انرژی سیستم های لوله کشی ساختمان نقش موثری دارد

3. فوم پلی یورتان ( اسفنج یا ابر)

فوم پلی یورتان که با نام های اسفنج و ابر نیز در ایران شناخته می شود یکی از انواع پر کاربرد فوم می باشد. فوم های پلی یورتان ارایه شده توسط پارت فوم از نوع سلول باز می باشد و در فرآیند عایق سازی صوتی و آکوستیک کاربرد دارند.

4. فوم ای وی ای ( EVA FOAM)

اتیلن وینیل استات که با نام اختصاری ای وی ای شناختع می شود یکی از انواع فوم می باشد که خواص منحصر به فردی دارد . از این فوم در صنعت کفش ، صنعت اتومبیل ( به عنوان مثال ضربه گیر های روی درب خودروهای صفر) ، باشگاه های ورزشی و مهد های کودک (به عنوان ضربه گیر از نوع تاتامی این فوم)، زیر پارکت ( به عنوان فوم سایلنت) ، استودیو موسیقی و اتاق های تمرین موسیقی ، به عنوان صداگیر از نوع تاتامی این فوم  می توان استفاده نمود

5. فوم الاستومری

فوم الاستومری یکی از جدیدترین انواع فوم در بازار می باشد. ساختار منحصر به فرد و کارایی این نوع فوم موجب شده است. این فوم در صنایعی نظیر عایق ساختمان ( صوتی و حرارتی) ، اتومبیل سازی ، آکوستیک و عایق صوتی استفاده گردد و به عنوان رقیبی برای سایر انواع قدیمی تر فوم مطرح گردد. نوع صاف و شانه تخم مرغی این نوع فوم را عرضه می نماید. نوع دو رو صاف برای عایق سازی صوتی و عایق سازی حرارتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد و نوع تخم مرغی این نوع فوم به عنوان عایق صوتی و آکوستیک قابل استفاده می باشد.جهت کسب اطاعات بیشتر با ما تماس بگیرید