صنعت شرق

فروشگاه اینترنتی صنعت شرق ، جاروبرقی صنعتی، دستگاه واکس کفش ، آبسردکن

صنعت شرق

فروشگاه اینترنتی صنعت شرق ، جاروبرقی صنعتی، دستگاه واکس کفش ، آبسردکن

زعفران افسانه ای ترین ادویه جهان

زعفران افسانه ای ترین ادویه جهان : زعفران به عنوان گرانترین ادویه جهان شناخته می شود . انواع مختلفی از زعفران وجود دارد، از جله یونانی ، اسپانیایی ، اتریشی ؛ اما زعفران ایرانی به دلیل رنگ و طعم بسیار خوب آن دارای ارزش بیشتری در بازار جهانی می باشد . زعفران در بسیاری از غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد ،همچنین این محصول در تهیه آب نباتها و شیرینی ها نیز نقش اساسی را ایفا می کند .
همانطور که گفته شد انواع مختلفی از زعفران وجود دارد، اما زعفران ایرانی به دلیل داشتن رنگ ، طعم بی نظیر و ارزش غذایی بالای آن بیشتر مورد توجه سرآشپزهای جهان قرار گرفته است .

زعفران افسانه ای ترین ادویه جهان

بهترین زعفران های جهان زعفران هایی هستند که رشته های قرمز یا نارنجی عمیق دارند. زعفران مرغوب باید دارای رایحه ای گرم و لطیف ، عسلی مانند ، طعمی تلخ باشد.

یونانیان و رومیان باستان از زعفران به عنوان عطر استفاده می کردند. امروزه از این گیاه به عنوان ادویه پخت و پز استفاده می شود. اکنون زعفران بخش اساسی برخی از غذاهای شرقی ، خاورمیانه و اروپایی است . زعفران یک ادویه بسیار گران است و تمام برداشت باید با دست انجام شود.

زعفران در واقع تنها بخش کوچکی از خود گیاه زعفران است. زعفران یک گل بنفش است. قسمت مورد استفاده این گیاه، انتهای خامه و کلاله سه شاخه است که به نام زعفران مشهور است و دارای بوی معطر با طعم کمی تلخ می‌باشد.

مزایای زعفران برای پوست و سلامتی

 ابتدا بیایید چندین واقعیت مهم راجع به این ادویه شگفت انگیز بدانیم . زعفران یک ادویه کوچک ، پیازدار و چند ساله است ، گران ترین ادویه در جهان است و هم اکنون زعفران بصورت تجاری در ایران ، یونان ، مراکش ، اسپانیا ، کشمیر و ایتالیا تولید می شود. ایران مهمترین تولید کننده زعفران هم از نظر حجم و هم از نظر کیفیت و همچنین اسپانیا بزرگترین وارد کننده ادویه است. زعفران یک محصول زراعی فشرده است که باعث می شود قیمت آن بسیار گران شود. زعفران جدا از اینکه گرانترین ادویه جهان است ، فواید زیادی نیز دارد ، که باعث خاص تر شدن آن می شود.

در اینجا چند مزیت بهداشتی زعفران را بیان می نماییم:

فواید و خواص دارویی زعفران این ادویه بسیار پر ارزش ، آن را به یک ماده غذایی ارزشمند آشپزی در سراسر جهان تبدیل می کند.

پیشگیری از سرطان با زعفران

 زعفران حاوی یک کاروتن محلول در آب به نام کروسین است که مسئول ایجاد رنگ طلایی زعفران است. محققان در مکزیک کشف کرده اند که زعفران و اجزای فعال آن توانایی مهار سلول های بدخیم انسان را دارند.

 تقویت یادگیری و حفظ حافظه

 مطالعات اخیر همچنین نشان داده اند که عصاره زعفران ، به طور خاص کروسین آن ، در درمان اختلالات روانی مرتبط با سن مفید است. در ژاپن ، از زعفران در معالجه بیماری پارکینسون و از بین رفتن حافظه استفاده می شود.

کاهش درد قاعدگی

در سال های گذشته، زعفران به عنوان یک محرک برای تحرک قاعدگی در زنانی که عادت ماهیانه ی منظمی نداشتند، استفاده می شد. دم کرده ی گیاه زعفران هم چنین برای کاهش خون ریزی رحم، تسهیل خونریزی و کاهش درد ناشی از قاعدگی به کار برده می شود.

تسکین دردهای شکمی

دم کرده ی زعفران برای دردهای متوسط تا شدید شکمی و قسمت فوقانی شکم موثر است. همچنین دردهای غشای روده ی بزرگ را نیز آرام می کند.

محافظت در برابر سرما

زعفران یک ماده تحریک کننده و برای درمان سرماخوردگی و تب بسیار مؤثر است. زعفران به عنوان ادویه معمولاً بی خطر تلقی می شود ، اما استفاده از آن در دوران بارداری توصیه نمی شود.

قیمت زعفران چگونه تعیین می شود؟

یکی از اولین سوالات در مورد قیمت زعفران این است که قیمت انواع زعفران چگونه تعیین می شود. منظور از انواع زعفران، مدل های مختلف زعفران در بازار است. این مدل ها شامل زعفران سرگل، زعفران دسته ، ریشه زعفران، پیاز زعفران و گل زعفران است.

یکی از واحدهای اصلیِ وزن زعفران، مثقال است. هر مثقال وزنی معادل 4.6 گرم دارد. معمولا در بازار زعفران می پرسند که قیمت زعفران مثقالی چند است؟ اگر شنیده باشید، می گویند که زعفران طلای سرخ است. ویژگی طلا هم این است که به دلیل ارزش بالایش، قیمت متغیری دارد. قیمت زعفران هم به همین شکل است.

قیمت زعفران یک مثقال به موارد مختلفی بستگی دارد، از جمله: کیفیت زعفران، نوع زعفران، بسته بندی زعفران، شهر محل خرید زعفران و ... . قیمت خرید زعفران به صورت فله و یکجا با قیمت خرید زعفران یک مثقالی متفاوت است.شما عزیزان می توانید برای تهیه زعفران با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی بابا گندم سری بزنید .

خرید اینترنتی زعفران جهان

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای تهیه محصولات ارگانیک و طبیعی از جمله زعفران با مشکل مواجه شده باشید و در اغلب موارد از خریدی که انجام داده اید راضی نبوده اید. چیزی که باید بدانید این است که یک برند معتبر با نام بابا گندم که دارای نماد دو ستاره تجارت الکترونیکی در ایران است در زمینه فروش محصولات ارگانیک در حال فعالیت است و شما می توانید با اطمینان کامل محصولات ارگانیک خود را از آن خریداری نمایید.

اگر می خواهید زعفران اصل را خریداری نمایید این اطمینان را به شما می دهیم که جایی غیر از بابا گندم پیدا نخواهید کرد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی محصولات ما اصل و طبیعی می باشد.


آیا بیمه عمر پاسارگاد نقص عضو را هم پوشش می دهد؟

آیا بیمه عمر پاسارگاد نقص عضو را هم پوشش می دهد؟ بیمه عمر و تامین آتیه دارای یک پوشش اصلی و چهار پوشش اختیاری می باشد پوشش اصلی قرارداد پوشش فوت به هر علت می باشد که تا سقف 250 میلیون تومان بیمه شده در قبال خطر فوت تحت پوشش قرار میگیرد. در این پوشش اگر اتفاقی برای بیمه‌گزار رخ دهد که منجر به نقص عضو او شود، بیمه عمر پاسارگاد تا 30 درصد از سرمایه فوت و تا سقف 250 میلیون تومان به بیمه‌گزار پرداخت می‌کند

پوشش های تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد به انتخاب مشتری

پوشش حوادث از 12 سالگی تا 70 سالگی

شاید به جرات بتوان گفت بهترین وکاربردی ترین پوشش در بین پوشش های تکمیلی پوشش حواث شخصی می باشد در واقع به هر اتفاق نا گهانی که منشاء خارجی داشته باشد و قصد و عمدی از جانب بیمه شده در کار نباشد حادثه میگوییم پوشش حوادث شامل 3 حالت مختلف می باشد :

الف:  پوشش هزینه های پزشکی ممکن حادثه منجر به اسیب دیدگی شده و بیمه شده جهت درمان به مراکز درمانی مراجعه کرده و متحمل هزینه شود ( به طور مثال حوادثی که منجر به شکستگی ، سوختگی ، بریدگی ،پارگی رباط و ...) شرکت بیمه پاسارگاد تا سقف 25 میلیون تومان در هر سال بیمه ای بیمه شده را از این حیث تحت بیمه قرار داده و بیمه شده میتواند با ارائه اصل فاکتور های درمانی کل هزینه های انجام شده را بدون کسرهیچ گونه مبلغی به طور کامل از شرکت بیمه پاسارگاد دریافت نماید

ب:  : در این پوشش اگر اتفاقی برای بیمه‌گزار رخ دهد که منجر به نقص عضو او شود، بیمه عمر پاسارگاد تا 30 درصد از سرمایه فوت و تا سقف 250 میلیون تومان به بیمه‌گزار پرداخت می‌کند.

ج:  پوشش فوت ناشی از حادثه بدترین نوع حادثه ،حالتی است که منجر به فوت بیمه شده شود درصورت وقوع فوت ناشی از حادثه وراث بیمه نامه تا سقف 500 میلیون تومان میتوانند به عنوان غرامت از شرکت بیمه دریافت کنند

آیا بیمه عمر پاسارگاد نقص عضو را هم پوشش می دهد؟ بیمه عمر پاسارگاد در گرگان

پوشش از کار افتادگی کامل و نقص عضو از سن 15 سالگی تا پایان 60 سالگی

در صورتی که بیمه شده شاغل باشد میتواند این پوشش ر انتخاب کند و طی مدت قرارداد اگر به علت بیماری یا حادثه از کارافتاده کامل و دائم شود شرکت بیمه پاسارگاد وی را از پرداخت حق بیمه تا پایان قرارداد معاف کرده و علاوه بر آن تا سقف 60 میلیون تومان به عنوان غرامت به شخص از کارافتاده پرداخت می نماید

پوشش بیماری های خاص از سن 12 سالگی تا پایان 60 سالگی

یکی از پوشش های بیمه عمر پاسارگاد که برای بیمه‌گزار به صرفه بوده و در صورت بروز حوادث می‌تواند بسیار کمک کننده باشد، پوشش امراض خاص است. امراض خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، بیماری‌های قلبی که برای درمان نیاز به عمل قلب باز دارند، سرطان و پیون اعضای حیاتی بدن می‌شود. پوشش امراض خاص برای هر کدام از این بیماری‌ها تا سقف 40 میلیون تومان خسارت امراض خاص پرداخت خواهد کرد. این پوشش دارای رده سنی مشخصی است و تنها به افراد 12 تا 60 سال پرداخت غرامت می‌کند.

پوشش آتش سوزی منزل مسکونی

شرکت بیمه پاسارگاد تنها شرکتی است که پوشش آتش سوزی منزل مسکونی را در قالب بیمه نامه عمر و تامین آتیه ارائه می نماید. بیمه گذار یا بیمه شده بیمه نامه میتوانند منزل مسکونی خود را در قبال خطراتی همچون آتش سوزی، صاعقه ،انفجار، زلزله و اتشفشان تا سقف 100 میلیون تومان در سال اول (قابل افزایش تا سقف 500 میلیون تومان از سال دوم به بعد) بیمه کنند

راهنمای خرید بهترین سرویس قابلمه

راهنمای خرید بهترین سرویس قابلمه : اگر در بازار بزرگ ظرف فروش ها به دنبال بهترین سرویس پخت و پز هستید باید بگوییم حتما این جستجوی شما با شکست مواجه خواهد شد. مگر می شود در بین این همه تنوع و جنس های متفاوت بهترین را انتخاب کرد . پس اگر با نیت خرید بهترین سرویس قابلمه وارد بازار شده اید باید بگویم احتمالا دست خالی بر می گردید و احتمالا دچار سردرگمی خواهید شد. پس قبل از اینکه از خانه خارج شوید تصمیم خود را بگیرید شما سرویس قابلمه گرانیتی می خواهید یا چدن ، اصلا این سرویس قابلمه به چه منظور خریداری می شود.برای استفاده در آشپزخانه بزرگ یا سرویس جهیزیه و یا پخت برخی از غذاهای خاص. پس در ادامه اگر به دنبال پاسخ مناسبی برای خرید سرویس قابلمه ایده آل هستید این مطلب را بخوانید

راهنمای خرید بهترین سرویس قابلمه گرانیتی ایرانی اطمینان کالا

خرید سرویس قابلمه استاندارد و ایده آل

خرید بهترین قابلمه و یا تابه کمی دشوار است ، فرض کنید شما به دنبال خرید بهترین کفش هستید قطعا هر فروشنده ای کالای خود را به شما معرفی می کند به طور مثلا شما با یک کفش کوهنوردی هر چند کفش خوبی باشد نمی توانید به یک مهمانی رسمی بروید. این مورد برای ظروف آشپزخانه هم صدق می کند.

به طور مثال شما برای پخت غذا چینی به یک تابه وک نیاز دارید . ویا برای پخت غذاهای رژیمی به یک تابه رژیمی و اگر قرار است طعم یک غذای ایرانی اصیل را بچشید قابلمه مسی مناسب است و اگر می خواهید طعم یک دیزی لذیذ را بچشید قطعا باید یک دیگ سنگی بخرید .

پس تا اینجا متوجه شدید که طعم و پخت هر غذایی در یک قابلمه متفاوت خوشمزه تر می شود . اما آیا از نظر شما عاقلانه است که این تعداد قابلمه در آشپزخانه های کوچک امروزی وجود داشته باشد. به نظر من که چندان هم جالب نیست زیرا علاوه بر کمبود فضا از نظر اقتصادی هم به صرفه نیست. پس راه حل چیست ، چه قابلمه ای می توانید جایگزین این تعداد از قابلمه ها شود؟

نظرات مردمی درباره بهترین سرویس پخت و پز

بر طبق نظر سنجی هایی که در سایت های مختلف انجام شد اکثر مردم خرید سرویس قابلمه گرانیتی را جایگزین خوبی برای تمام قابلمه های بالا می دانستند. آنها معتقد بودند تابه گرانیتی مدل  24 دلسا همان کار تابه وک را برایشان انجام می دهد و تابه گرانیتی مدل 28 دلسا همانند تابه رژیمی عمل می کند.

همچنین سرویس قابلمه گرانیتی با روکش گرانیت و جنس چدن یک انتخاب تمام عیار برای ظروف نچسب و پخت غذاهای لذیذ است.

در قابلمه گرانیتی مدل 16 دلسا به دلیل جنس روکش خاص آن طعم یک آبگوشت ایرانی را خواهید چشید.

راهنمای خرید بهترین سرویس قابلمه گرانیتی ایرانی اطمینان کالا

جدول آمار خرید سرویس قابلمه در سال گذشته

با نگاهی به جدول فروش سرویس های قابلمه سایت های فروشگاهی با این نتیجه می رسیم که سرویس قابلمه گرانیتی با اختلاف بسیار در صدر فروش ها قرار داشته است . پس این آمار فروش یعنی رضایت مردمی از ظروف گرانیتی .

پس اگر به دنبال یک سرویس قابلمه استاندارد هستید ما به شما سرویس قابلمه گرانیتی مدل  10 پارچه سلین را پیشنهاد می کنیم . نظرات مشتریان در مورد این سرویس بسیار خوشایند بوده است.

آیا امکان شستشوی قابلمه گرانیتی در ماشین ظرف شویی وجود دارد؟

پاسخ این سوال مثبت است . این نکته حائز اهمیت در خرید سرویس قابلمه است. زیرا اکثر ظروف پخت و پز امکان شستشو در ماشین ظرفشویی را ندارند. ام این یک مزیت خوب برای سرویس قابلمه گرانیتی است.

سرویس قابلمه گرانیتی ایرانی خوب است یا خارجی؟

بهتر است بدانید از نظر جنس و کیفیت ظروف گرانیتی ایرانی و خارجی در یک سطح قرار دارند. فقط سرویس قابلمه گرانیتی خارجی به خاطر واردات و نرخ ارز بسیار گرانتر هستند، حال تصمیم با شماست سرویس قابلمه گرانیتی ایرانی با قیمت مناسب یا سرویس قابلمه خارجی با قیمت گزاف.

7 ویژگی صندلی اداری ارگونومیک

7 ویژگی صندلی اداری ارگونومیک : هنگام خرید صندلی اداری ارگونومیک خوب ، سردرگمی زیادی در بازار وجود دارد. از نظر فروشندگان صندلی اداری خوب باید دارای ارتفاع قابل تنظیم باشند.  در واقعیت "ارگونومی" با راحتی ، قابلیت تنظیم و تحرک ارتباط دارد. اما همه چیز فقط در قابل تنظیم بودن نیست. در تجربه من به عنوان طراح اداری و سازمان دهنده ، 7 ویژگی صندلی میز ارگونومیک خوب وجود دارد.

1. بازوهای قابل تنظیم ارتفاع

این اجازه می دهد تا آرنج و ساعد شما توسط استراحت بازو پشتیبانی شود. با تراز کردن صحیح آرنج و در نتیجه مچ دست روی صفحه کلید ، می توان از بسیاری از صدمات مکرر مچ دست و دست جلوگیری کرد. مانند صندلی کارمندی اسکان مدل S-505

7 ویژگی صندلی اداری ارگونومیک . خرید صندلی کارمندی و مدیریتی

2. ارتفاع صندلی قابل تنظیم

حداقل صندلی های میز این ویژگی را دارند. اگر اینطور نیست ، این صندلی را فقط برای مدت زمان بسیار کوتاه در نظر بگیرید. بار دیگر رابطه ارتفاع صندلی و سطح کار با مانیتور برای جلوگیری از صدمات طولانی مدت ضروری است. اگر ارتفاع یک صندلی خیلی زیاد یا کم باشد ... بیماری های گردن ، مچ دست و پا محتمل است . مانند صندلی کارمندی اسکان مدل S-602

3. چرخ ها

7 ویژگی صندلی اداری ارگونومیک . خرید صندلی اداری و کارمندی وی چوب

عقل سلیم می گوید که یک صندلی برای تحرک آسان باید روی چرخ های استاندارد مناسب کف باشد اما آیا می دانید که همه چرخ ها به همان اندازه لغزنده نیستند؟ برای سطوح سخت از قبیل چوب و کاشی و چرخهای مختلفی که برای فرش ساخته شده اند وجود دارد ... مطمئن شوید که صندلی های چرخ داری که دارید برای کفپوش شما مناسب است. به طور کلی صحبت کردن از یک کف سخت نیاز به یک نرم کننده نرم تر دارد که کشش بیشتری را ایجاد می کند. کفپوش فرش شده برای مقاومت کمتر به یک چرخ سخت تر نیاز دارد. بیشتر صندلی های میز دارای چرخهای استاندارد برای سطوح فرش مناسب هستند اما تولید کنندگان با کیفیت سایر گزینه ها را به دیگران پیشنهاد می دهند مانند صندلی کارمندی اسکان مدل S-5005

4. صندلی کشویی

اغلب در فروشگاه های اصلی این ویژگی را پیدا نمی کنید و هنوز بیشتر زنان به طور خاص از آن بهره می برند. از آنجا که زنان تمایل به پاهای کوتاه تر دارند ، در نهایت در صندلی های خود تکیه می کنند و وقتی این کار را انجام می دهند ، پشت آنها پشتیبانی نمی شود. صندلی کشویی ، عمق صندلی را کوتاه می کند و از این طریق پشتیبانی بیشتری را در ناحیه کمر ارائه می دهد.

5. شیب چرخان

این ویژگی امکان تغییر مجدد بدن را به صورت دوره ای فراهم می کند. بیشتر صدمات هنگام تکرار مواضع نامناسب طولانی مدت رخ می دهد. شیب چرخان فشار عقب را تسکین می دهد و امکان تحرک بیشتر را فراهم می کند

7 ویژگی صندلی اداری ارگونومیک خرید صندلی اداری و کارمندی وی چوب

6. پشتیبانی کمر

این یک نگرانی است اما مطمئن شوید که نمایه شکل پشت در جایی که به آن نیاز دارید پشتیبانی می کند. بسیاری از صندلی ها دارای پشتیبانی از کمر قابل تنظیم هستند که به خصوص برای صندلی هایی که دارای چندین کاربر هستند ، یک مزیت اضافه است.

7. وزن سبک

بسیاری از مردم احساس می کنند که صندلی های دارای پشتی نمی توانند پشتیبانی خوبی را ارائه دهند ، هیچ چیز نمی تواند از حقیقت دور باشد. به علاوه این ماده سبک امکان تحرک آسانتر را فراهم می کند. سعی کنید در یک صندلی رومیزی کاملاً پایدار حرکت کنید

جمع بندی زیست شناسی 97

جمع بندی زیست شناسی 97 این محصول تولید شده در موسسه ونوس می باشد در 16 دی وی دی مجزا و مباحث تخصصی زیست شناسی در 18 ساعت توسط استاد آرام فر تدریس می شود. همچنین همراه این دی وی دی جزوه کامل آموزشی زیست نیز ضمیمه آن می باشد. کنکوری های عزیزی که می خواهند در کنکور زیست را با ضریب خوبی بزنند این محصول بسته پیشنهادی ما می باشد. ونوس، موسسه آموزشی تخصصی کنکور با کیفیت بالا همراه همیشگی دانش آموزان در پشت سر گذاشتن کنکور می باشد. کنکوری های عزیز می توانند با ثبت نام در کلاس آنلاین ونوس و شرکت در همایش کنکور ونوس موفقیت خود در کنکور را تضمین کنند.

مباحث گنجانده شده در این بسته شامل موارد زیر می باشد :

DVD 1    <<<    فصل 5 و 11 پیش دانشگاهی
DVD 2    <<<    فصل 5 پیش دانشگاهی |  فصل 1 و 2 و 3  سال دوم
DVD 3    <<<    گیاهی  |  فصل 10 پیش دانشگاهی
DVD 4    <<<    فصل 8 و 10 پیش دانشگاهی | ژنتیک
DVD 5    <<<    فصل 8 پیش دانشگاهی
DVD 6    <<<    فصل 3،4،9 پیش دانشگاهی | فصل چهار سال دوم
DVD 7    <<<    فصل 4 سال دوم | گیاهی
DVD 8    <<<    گیاهی | فصل 5 سال دوم | ژنتیک
DVD 9    <<<    فصل شش سال دوم
DVD 10    <<<    ژنتیک | گیاهی | فصل 1 پیش دانشگاهی
DVD 11    <<<    فصل 1 و 2 پیش دانشگاهی | فصل 1 سال سوم |  فصل 7 و 8 سال دوم
DVD 12    <<<    فصل 7 و  8 سال دوم | ژنتیک | فصل 2 سال سوم
DVD 13    <<<    فصل 2 . 3 سال سوم
DVD 14    <<<    فصل 3 سال سوم | فصل 5 و 6 پیش دانشگاهی
DVD 15    <<<    فصل 6 و 7 پیش دانشگاهی | فصل 4 و 11 سال سوم
DVD 16    <<<    فصل 11 سال سوم