صنعت شرق

فروشگاه اینترنتی صنعت شرق ، جاروبرقی صنعتی، دستگاه واکس کفش ، آبسردکن

صنعت شرق

فروشگاه اینترنتی صنعت شرق ، جاروبرقی صنعتی، دستگاه واکس کفش ، آبسردکن

ترجمه دانشگاهی

ترجمه دانشگاهی :  زبان یک پدیده بسیار مهم و حساس برای ارتباط بین فرهنگ های مختلف می باشد.ترجمه نقش بسیار مهم در ارتباط مردم با یکدیگر دارد . یکی از حوزه هایی که ترجمه و روش صحیح آن در انتقال مفاهیم و فرهنگ انتقالی قابل بحث وپیگیری می باشد، در حوزه ترجمه دانشگاهی و آکادمیک می باشد.

ترجمه دانشگاهی چیست؟

ترجمه دانشجویی و دانشگاهی یکی از نیاز های تحصیلی در بسیاری از مقاطع دانشگاهی در تمامی کشورها به ویژه کشور ایران محسوب می شود و بیشتر دانشجویان درخواست آن را دارند. در بسیاری از دانشگاها اساتید یک بخش از نمره درس را به ترجمه اختصاص می دهد و دانشجویان برای کسب نمره مربوطه نیاز دارند که این ترجمه را انجام دهند.

بسیاری از اساتید برای اینکه با دانش روز رشته تدریسی خود آشنا شوند ، نیازمند مطالعه مقالات و نظرات دیگر صاحب نظران در رشته خود می باشند . در این حین اساتید از دانشجویان انتظار دارند که از مقالات انگلیسی روز دنیا استفاده کنند و اطلاعات به روز را برای ترجمه انتخاب کنند. در برخی موارد دانشجویان برای ارائه یک تحقیق دانشگاهی , نیاز به یک ترجمه دانشگاهی دارند.

از آنجایی که بسیاری از دانشجویان تحقیقات خود را باید از زبان انگلیسی به زبان فارسی برگردانند و همین طور مقالات و تحقیقات دانشگاهی خود را به صورت ارزان ، دقیق و حرفه ای ترجمه کنند ، به مترجمی حرفه ای نیاز دارند .

ترجمه ارزان و دانشجویی متون دانشگاهی :

ترجمه دانشگاهی معمولا حاوی لغات تخصصی می باشند ، که به طور قطع مترجم باید علاوه بر رعایت قواعد گرامری و ترجمه با اصطلاحات تخصصی هر رشته نیز آشنایی کامل داشته باشد . لذا دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته زبان نمی توانند ، ترجمه های تخصصی را با دقت بالا و به صورت درست انجام دهند .

همین طور ترجمه متون و پژوهش های دانشگاهی باید با روح و قواعد زبان مبدا و مقصد هم خوانی داشته باشد.

تیم حرفه ای موسسه علمی پژوهشی آبنوس با به کار گیری مترجمان متخصص و با تجربه امر ترجمه را برای همه دانشجویان و اساتید به صورت دقیق و با قیمت معقول در کوتاهترین زمان انجام می دهد .

تیم تخصصی موسسه آبنوس با در نظر گرفتن شرایط دانشجویان به صورت تخصصی به ترجمه دانشگاهی می پردازد .

موسسه آبنوس ترجمه متون دانشگاهی ( فنی – مهندسی ، علوم پایه ، علوم انسانی ، پزشکی ، هنر و کشاورزی ) ، را در دپارتمان های تخصصی انجام می دهد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.